skip to Main Content

Hvorfor velge
animerte annonser?

pil-ned

Forsterk budskapet ditt!

Animerte annonser skiller seg fra mengden av stillestående innhold, i det
leseren scroller seg igjennom nyhetsfeeden. Ved å bruke subtile effekter
eller film som blikkfang har man en ofte større sjans for å fange leserens
oppmerksomhet.

prisfest_animert_mobil_4

Bruk mulighetene som
finnes i digitale kanaler

Digitale markedsføringskanaler åpner en verden av muligheter som ikke
finnes på de tradisjonelle flatene. Ønsker du en annonse med rullerende
produkter, vibrerende knapper, eller et slideshow som leseren selv kan
trykke seg igjennom – digitalt er det meste mulig å få til.

pc_skjerm

Annonser med animasjon
får flere visninger på Facebook

Facebook har en rekke algoritmer som beregner hvor mange betalte og
ikke-betalte visninger en Facebook-annonse får. Facebook oppfordrer til
bruk av videoer og belønner disse som regel med langt flere gratisvisninger
enn det stillestående annonser får.

fb-like-850
logo_57_sort
Back To Top